gadibar64@gmail.com

Herbal-healers

צמחי מרפא – בריאות שלמה מהטבע.

מה יש בצמחי המרפא?:

לצמחי המרפא קיימים יסודות פעילים משמעותיים לטובת ריפוי. יסודות בעלי מבנה חלבוני, שרשרות סוכר, אלקלואידים במבנה מכיל חנקן.
> בקבוצות הצמחים קיימת גם קבוצה אנטי אוקסידנטית, צמחים בולמים פעילות של רדיקלים חופשיים.( "רדיקל חופשי": אטום או מספר אטומים בעל אלקטרון בודד ולא מאוזן במעטפת החיצונית שלו. ככזה הוא הופך להיות בלתי יציב ולפגוע בכל חומר בגוף: בחלבונים, פחמימות, שומנים ועוד. נזקיו רבים ללא ספור).
הצמחים מכילים חומרים אנטיביוטיים, אנטי וירליים, חומרים עם השפעה תומכת במערכת ההורמונאלית, חומרים התומכים במערכת החיסון, חלבונים, פחמימות, סוכרים.
לחומרים אלו השפעות מרפאות שונות. יכולת אנטיביוטית, או אנטיוירלית. חומרים בעלי השפעה הורמונאלית, חומריים המחזקים את מערכת החיסון.
הצמחים מכילים ויטמינים חיוניים לפעילות התא. וכן יסודות קורט שבלעדיהם לא יוכלו מנגנוני הנשימה של התא החי לפעול.

היתרונות של צמחי המרפא על כדורים ותכשירים אחרים?:
מכיוון שהם מגיעים ישירות מהצמח מבלי הנדסה כימית, ספיגתם בגוף היא מיטבית. הגוף שלנו והטבע בזוגיות מצוינת לכן לא רצוי לערב גורם שלישי – כימי.
בשונה מכדורים ותכשירים אחרים של הרפואה המערבית, למטופל נרקחת פורמולה (תערובת צמחי מרפא) בה כל צמח נבחר על ידי הרופא הסיני האינטגרטיבי בהתייחס למדדיו האישיים של הלקוח, כך שהריפוי אמיתי ומחזיק לאורך זמן.
בפורמולה אחת ניתן לשלב צמחים המספקים מענה למספר תלונות.

במה מטפלים צמחי המרפא?:
בהכל!

האם צמחי מרפא מתאימים לכל גיל?:
כן. החל מעובר בבטן אימו ועד גיל 120.

האם יש תופעות לוואי?:
נדיר ביותר – אצלי בקליניקה לא קרה מעולם.

על פי מה נבחרים צמחי המרפא לבעיה מסוימת?:
בחירת כל צמח היא על ידי רופא סיני אינטגרטיבי המוסמך בטיפול צמחי מרפא – Medicinal Herbs וזאת לאחר אבחון מעמיק של תלונות הלקוח.

בקליניקה אני משלב בין הממצאים של הרפואה המערבית איתם מגיע הלקוח: בדיקות מעבדה, צילומים וסיכומים אבחוניים לבין אבחונים אשר אני מבצע בכלי האבחון של הרפואה הסינית. שילוב זה בין ידע בין הרפואות מביא לדיוק אבחנתי ומאפשר הבראה שורשית אמיתית!

לדוגמה: לקוח המתלונן על כאבי ראש לא יקבל טיפול צמחים כנגד כאב הראש (כי זה יהיה טיפול בסימפטום- את זה הוא יכול לקבל ברפואה המערבית) אלא הטיפול יהיה בשורש – ממנו החלה התנועה לכיוון הראש. במקרה זה, זה יכול להיות שכאב הראש קשור לבעיית מעיים או תפקוד לקוי של כיס המרה או הכבד אשר משליכים אל הראש ולכן הטיפול יהיה בצמחים המשיבים את התפקוד התקין של איברים אלה אשר גורמים לבעיה.

ומכאן, לעולם יקבלו שני אנשים עם כאב ראש ( או כל תלונה אחרת) תרופה צמחית שונה כל אחד מהם, כזאת שמתאימה רק לאחד מהם.

כיצד משתמשים בצמחי מרפא?:

צמחי המרפא מגיעים אל הלקוח על פי החלטת הרופא הסיני בשלל צורות, ביניהם: טינקטורה ( נוזל צמחי עם יסוד אלכוהולי), צמחים טחונים לאבקה, צמחים שלמים אותם מבשלים בבית המרקחת או הלקוח מקבל הנחייה לבישול בבית, גרנולות (כדוריות קטנות) כמוסות וקפסולות.
> את הרכב הצמחים שולח הרופא הסיני במרשם לבית המרקחת לשם הכנה.
צמחי המרפא משמשים גם כמשחה לטיפול חיצוני לשלל מצבים.

medical-herbs-1

אישורים: כל הצמחים הניתנים בארץ מאושרים ומפוקחים על ידי משרד הבריאות והכנתם נעשית בבתי מרקחת המאושרים מאת משרד הבריאות.
הכשר דתי: לצמחים יש הכשרים דתיים מהקפדניים ביותר.

סובל/ת מבעיה רפואית ?
מלא/י הטופס וקבל/י יעוץ מקצועי